2009/05/25

カナダ行き

私、カナダに行くんです!

いきなりなんじゃい!って感じですが、

そう。カナダに行くんです。




一応予定は、10月ですが、

ちょっといろいろあって

早まりそうな予感。


早まるぶんにはいいんだけどー

今、仕事してるしー

8月に大好きなMongol800のコンサートあるしー

どうしましょう。。。



今日は、仕事が暇なので、

航空券やら、住居のリサーチをしました。

めちゃめちゃ安い航空券発見しました。

ついでに保険やらも調べました。

保険はやっぱり高いですね。

住民票はどうしよう。




そうそう、今回のカナダ行きは

移民になるため!

ポイントがたまってるんです-☆




このごろはカナダでの生活の妄想が膨らむばかりー笑

うーん楽しみ♪


This is for my friends in Canada.

As you know, I'm planning to go back to Canada this year. I was thinking about leaving here in Oct, but I might leave sooner than that. I'm so excited to go, and have been researching about housing, jobs and other things when I don't have anything to do at work. It just makes me more and more excited!! I can't wait to see you guys! I'll keep you posted on this! Miss you guys!

No comments: